“Biblioteca bloggerului român“

La Diana si la Constantin Pistea am citit despre initiativa propusa de Cristian China-Birta (Chinezu’, cunoscut in mediul online), Mie mi se pare ok si ma intereseaza rezultatele ce vor apare dupa centralizarea anchetei. Poate participa oricine doreste cu conditia sa fie blogger si sa respecte pasii prezentati aici. Deadline: până pe 31 ianuarie, ora 23.59.
In 2013 mi-au placut urmatoarele (ordinea e aleatorie):

Acestea au fost cele care mi-au placut mult de tot. Totusi, trebuie sa le mentionez si pe urmatoarele: „Transgresiuni” – Sarah Dunant, „Pamant neimblanzit si „Porecla” de Jhumpa Lahiri, „Buddha din podul casei” – Julie Otsuka, „William samuraiul. Aventurierul care a deschis portile Japoniei” – Giles Milton si „Sa nu ma parasesti” – Kazuo Ishiguro. Si aici ordinea e aleatorie. Cititi, cititi!

20 de gânduri despre &8222;“Biblioteca bloggerului român“&8221;

    • Roberts zice:

      nts, am spus ca ordine e aleatorie. cu greu am separat cele din top 10 dar am mentionat ca mi-au placut si cele mentionate. „Sa nu ma parasesti” chiar mi-a lasat o impresie puternica (si filmul e frumos). multumesc de vizita si un an bun alaturi de bebe!:)

  1. Antoaneta MOGA zice:

    multumesc pentru stire, am aflat de initiativa prin email si ma alatur! voi pregati o lista, acum deliberez pentru cele din top 10 din cele 21 citite in 2013. Cam greu sa dai note, nu-i asa?!

    • Roberts zice:

      nu greu, foarte greu:) dar mi s-a parut o initiativa buna si chiar vreau sa vad care este cea mai citita carte in 2013 de catre bloggeri. astept sa vad cum faci tu topul:)

    • Roberts zice:

      te invit sa citesti „Istoria secreta”! am si scris despre ea, dar nu asta este important. daca nu-ti place (ccea ce nu prea cred), astept reclamatiile argumentate:)

    • Roberts zice:

      cu toata rusinea, nu sunt la curent cum scriu autorii contemporani. stiu ce carti au aparut dar nu le-am citit, doar citesc recenzii despre ele. te-astept pe tine:)

    • Roberts zice:

      mie mi-a placut, am luat-o ca o metafora…..cat despre Allende, ai atins un punct sensibil. sunt in clubul ei de admiratoare. ai citit „Portret in sepia”? asta e cea mai tare imo.

      • Oana zice:

        Pana acum am citit complet doar Paula. Acum sunt pe terminate cu Tara mea inventata (in spaniola). Tot in spaniola am inceput si Fiica norocului, dar n-am reusit s-o duc la capat. Poate daca era in romana. Dar imi place Allende, sigur am sa mai citesc carti scrise de ea.

Lasă un răspuns

