„Vazut, placut” (III)

prisonersdvd1. „Prisoners” (2013) – un fim despre rapirea a doua fetite, despre doua familii devastate, despre dragoste si cum disperarea te transforma dintr-un om bun intr-un om mai (putin) bun. Cand copilele dispar in plina zi chiar de sub nasul lor, cand trec primele 24 de ore fara nici o veste, cand politia pare neputincioasa si chiar (usor) dezinteresata, nu-ti ramane decat sa te agati de singurul indiciu si sa te folosesti de toate modalitatile (chiar neortodoxe) pentru a afla adevarul. .Hugh Jackman face un rol de zile mari in rolul tatalui hotarat sa afle unde este fetita lui de numai 6 ani, Anna, iar Jake Gyllenhaal este remarcabil in rolul politistului care vrea sa rezolve cazul. O poveste tensionata, usor previzibila, care atinge orice parinte la punctul sensibil, si anume, viata si siguranta propriului copil. Noto IMDb: 8,1

2.hoursHours” (2013) – un film care abordeaza o tema sensibila, un barbat care-si pierde sotia si ramane cu un nou-nascut intr-un spital. Problema e tare spinoasa  caci micuta respira numai ajutata de aparate iar personalul si bolnavii sunt evacuati din spital caci uraganul Katrina nu iarta orasul si face pierderi irecuperabile. De parca n-ar fi fost de ajuns, de parca n-ar fi fost destula tensiune si emotii in aceasta poveste, in rolul principal este regretatul Paul Walker (am vazut filmul in mod absolut intamplator la 2 zile dupa accidentul teribil si moartea tragica a acestui om). Un film care mi-a placut chiar daca carcotasii ar putea spune ca joaca doar un singur actor sau ca subiectul e tras de par. Nu este. Un tata poate face orice pentru fata lui.

3.captain-phillipsCaptain Phillips” – un film pe care l-am vazut la recomandarea Simonei cu a ei Simsim’s world. Desi n-am ajuns la cinema 3D si l-am urmarit in doua reprize (deh, ma doborea oboseala de peste zi), recunosc deschis ca mi-a placut si ca m-am (re)indragostit de Tom Hanks. Filmul acesta parca e facut pentru el, ii subliniaza farmecul irezistibil si talentul. Inspirata de un fapt real (vasul Alabama este cucerit de o mana de pirati somalezi si capitanul vasului este luat ostatic de catre acestia), pelicula castiga nu neaparat prin subiectul inedit ci prin modul cum sunt redate trairile si emotiile acestui captain Phillips. Chiar daca nu parea a fi genul meu, cele 134 de minute au trecut rapid iar ultimul sfert de ora m-a bulversat total. Cat de mult iubim viata cand moartea ne da tarcoale….Nota IMDb: 8,1

4.the-debtThe Debt” (2010) – uite un film caruia nu-mi amintesc sa i se fi facut prea mare publicitate si totusi este interesant si cu o poveste buna. In 1965 trei agenti ai Mossadului sunt implicati intr-o actiune de prindere a unui celebru criminal de razboi dar capturarea acestuia nu este pe atat de usoara pe cat parea. In ciuda pregatirilor si a circumstantelor favorabile, lucrurile nu se termina asa cum si-ar fi dorit iar solutia propusa de Stefan ii va urmari toata viata. Minciuna le impovareaza sufletele, le otraveste inima si le marcheaza maturitatea. Am admirat-o fara rezerve pe Helen Mirren dar si pe mai-tanara ei colega, Jessica Chastain, pe care o retinusem pentru rolul fabulos din „The Help„. Nota IMDb: 6,8

Aceastea fiind spuse, imi iau la revedere de la voi. Nu de tot, revin in 2014, (sper) cu forte noi, cu inspiratie si cu multa bunatate in suflet. Se aud deja primii zurgalai, miroase a cozonac, ne sta capul numai la cadouri, la serbari, la intalnirile cu cei dragi….2013 e pe final, 2014 sta la panda, ne-asteapta si-l asteptam cu sperante in suflet si cu cine stie, poate cu vise mai palpabile, cu o realitate mai usor de suportat si conform asteptarilor noastre. Numai bine va doresc, un Craciun fericit si sa ne citim sanatosi la anu’!

19 gânduri despre &8222;„Vazut, placut” (III)&8221;

    • Roberts zice:

      mai e putin:) recunosc ca citesc mai putin acum, sunt prinsa cu detalii specifice perioadei. multumesc frumos de urari si numai bine, bucurii si fericire iti doresc si tie!!!

  1. Andra :) zice:

    Eu o să fiu un pic offtopic şi o să-ţi urez sărbători frumoase, colorate şi un 2014 cu cât mai multe cărţi „wow”! Să-ţi îndeplineşti cât mai multe dorinţe 🙂 Te pup!

    • Roberts zice:

      multumesc frumos, Andra! de-asta imi plac mie sarbatorile, ca stii cu certitudine cine la cine se gandeste, ca prietenii adevarati iau legatura, ca sperantele si visurile ne iau cu asalt si ne insenineaza sufletele! sper ca 2014 sa fie un an bun pentru toti cei dragi iar tu sa calatoresti, sa fii sanatoasa si sa ne impartasesti cu pasiune toate trairile tale! la multi ani de 2014 ori!

  2. Hapi zice:

    La The Debt o sa ma uit pentru Helen Mirren iar in primul film prezentat joaca unul dintre actorii mei preferati. Multumesc de recomandari, chiar nu am vazut niciunul. M-a cam prins febra serialelor
    La multi ani Fructitzo!

    • Roberts zice:

      La multi ani, Hapi! Sa fii sanatoasa, fericita si atunci, garantat, cu aceeasi pofta de viata, ironie si istetime cu care m-ai (ne-ai) cucerit! un 2014 plin de bucurii si ….multi fluturi in stomac!

  3. antoanetac zice:

    Tom Hanks este un preferat al meu iar filmul cu el l-am vazut recent in programul multiplex, din pacate la o ora prea tarzie… saptamana trecuta am fost la „Razbunarea- 47 ronin”, foarte spectaculos si bine realizat, la bugetul urias de care a avut parte efectele au fost pe masura. Iti doresc tot ce iti doresti (fiecare stie mai bine de ce are nevoie)!

    • Roberts zice:

      multumesc, Antoaneta! fiecare stie mai bine ce-si doreste, ce mai are nevoie, ce/cum ii lipseste…un an nou fericit si voua si numai bine va doresc din tot sufletul! va pup, Iulia

  4. Povestile Mele zice:

    De Tom Hanks iti garantez ca o sa te (re)indragostesti si in Saving Mr. Banks, o poveste reala despre intalnirea dintre Walt Disney (Hanks) si autoarea seriei Mary Poppins (Emma Thompson).

  5. simsim zice:

    m-am uitat si eu la Prisoners dupa ce ti/am citit articolul. multumesc de recomandare, chiar mi-a placut mult. cand l-am vazut pe Gyllenhaal cu freza aia la inceputul filmului am crezut ca el e infractorul:)))

  6. bibliodevafiliala3 zice:

    Mi-au plăcut şi mie Prisoners şi The Debt. Imi doresc să văd Hours, despre care am citit anterior. Despre Captain Philips nu ştiam şi mulţumesc pentru recomandare. Îmi place Tom Hanks indiferent ce joacă. Acum, de sărbători, am văzut un film mai vechi (pe care îl ratasem) cu el şi Leonardo DiCaprio, Catch me if you can (2002). Un film inspirat dintr-un fapt real. Mi s-a părut foarte bun şi a fost şi o interpretare extrem de reuşită a actorilor. La mulţi ani! Multă sănătate, fericire şi noroc! Un an cât mai bun!

    • Roberts zice:

      „Catch me if you can” il stiu, cred ca l-am si vazut de 2-3 ori pana acum. e foarte frumos. am vazut multe filme cu Tom Hanks (un actor pe care-l admir si care-mi da intr-un fel garantia calitatii), singurul pe care l-am „sarit” este Cloud Atlas – ma inhiba durata mare a peliculei. si tie iti doresc numai bine, sa ne auzim anul acesta mai des, sa avem parte de carti, filme si experiente placute! La multi ani, Roxana!

Lasă un răspuns

