Leapsa: review 2012

Sorin m-a provocat să trag linie acum după ce 2012 s-a încheiat și să pun în scris ceea ce am trăit de-a lungul anului trecut.

a fost 2012Mai jos sunt cele 12 întrebări plus cea bonus, care corespunde acestui an.

1. Care este cea mai fericită amintire din 2012?

Pentru mine, 2012 a fost un an relativ bun. Am avut parte de realizari, copiii au fost sanatosi, parintii sunt relativ bine. Dar ar fi sa aleg cel mai frumos moment din acest an, primul lucru care-mi vine-n minte e serbarea de 8 martie de la fiimia de la scoala. Stiam ca este o serbare dedicata mamelor, totusi, fara voia mea, am avut emotii mari, m-au invadat tot felul de sentimente cand o vedeam pe fiimia si am realizat, inca o data, cat de mult o iubesc.

2. Care este cel mai trist lucru care ți s-a întâmplat anul trecut?

Anul trecut am pierdut o prietena, in sensul ca m-a dezamagit. Fara un motiv clar, s-a retras din lumea mea si nu mai comunicam. Chiar si acum ma doare acest lucru, mai ales ca nu inteleg atitudinea ei.

3. Care este cuvântul care rezumă cel mai bine anul care abia s-a încheiat?
Pentru mine a fost un an al schimbarilor: mi-am schimbat jobul, cea mica a inceput gradinita, am cunoscut oameni noi si chiar mi-am revizuit anumite pareri vis-a-vis de viata in general.

4. Ce dorință ți s-a împlinit anul trecut?

Nu mi s-a implinit nici o dorinta pur si simplu de la sine, am muncit pentru tot si toate dar nici n-am avut suparari mari. Ma bucur c-am inceput acest blog si ca n-am renuntat pe parcurs. Sunt destul de incapatanata si am castigat prieteni noi, chiar daca numai online. Sper ca voi avea ocazia sa ne cunoastem si in person.

5. Care este realizarea pe care nu vrei să o uiți?

Acest blog. N-am eu trafic prea mare si nu-s renumita in mediul online (si ma-ndoiesc sincer ca voi fi vreodata) dar sunt multumita cu cat am realizat.

6. Câte cărți ai citit anul trecut?
Nu le-am numarat, n-am scris despre toate pe blog. Am considerat ca unele n-au fost semnificative si nu aveam nimic important de spus despre ele.

7. Care a fost cea mai bună carte citită în 2012?
Mi-au placut multe. Pasul cel mai important in ale cititului a fost faptul ca am devenit mai selectiva. Prefer sa citesc mai putin dar mai bun, decat mult si fara rezonanta. In luna decembrie am finalizat „Istoria secreta” de Donna Tartt, chiar m-a captivat si voi scrie despre ea in viitorul apropiat.

8. Care carte citită anul trecut ți-a displăcut/ te-a dezamăgit?
„Mindra fecioara” de Joyce Carol Oates.  Am terminat-o relativ repede, din pacate, ori ceva important mi-a scapat, ori povestea in sine e exagerata.

9. Care este cel mai bun film pe care l-ai văzut în 2012?
Din pacate, n-am vazut foarte multe. „The Help” e cel mai semnificativ, cel mai original si mai plin de invataminte.

10. Care este cea mai frumoasă melodie pe care ai descoperit-o în 2012?
Greu de spus. Imi plac multe, imi displac si mai multe. Prefer sa nu raspund:)

11. Regreți ceva de anul trecut?
NU a fost un an rau dar poate ca as fi putut sa fac mai multe. Marele meu regret este ca nu mi-am dus fetele la mare, tocmai imi schimbasem jobul si nu era cazul sa cer CO….

12. Ce ai învățat din experiența anului ce s-a încheiat?
Ca trebuia sa-ti vezi de-ale tale, ca nu le stii pe toate si ca trebuie sa fiu mereu receptiva. Ca hobbyurile iti umplu viata, ca prieteniile trebuie cultivate, ca munca nu omoara pe nimeni si ca …totul conteaza.

Bonus: 13. O dorință pentru anul 2013.

Offfff, vreau sanatate, bucurie in casa si o vacanta la mare! Sa pot citi, sa slabesc putin, sa ma bucur si sa am sansa si altor provocari. Cam atat.

Trimit leapșa tuturor ce o vor.

9 gânduri despre &8222;Leapsa: review 2012&8221;

    • Roberts zice:

      Deea, sa vada ochiul ce scrii la acesta leapsa! Iti multumesc pentru cuvintele frumoase si sper sa nu dezamagesc. un comentariu ca al tau si vad lucrurile in roz:)

    • Roberts zice:

      multumesc! sper sa ti se imlineasca si tzie dorintele si daca vrei la mare, la mare sa ajungi! daca n-ai preluat inca aceasta leapsa, mi-ar face mare placere sa te citesc:)

Lasă un răspuns

