Planuri de viitor

Nu stiu altii cum sunt, dar eu am tendinta sa tot cumpar….carti. Si asta n-ar fi rau daca macar as avea unde sa le asez. Casa e plina de haine, mobile, lucruri de-ale fetelor si avem doar o mica biblioteca care deja e arhiplina. Asa ca, logic, noile achizitii sad pe unde-apuca. A nu se intelege ca sunt accesibile copiilor sau ca beau cafea direct de pe ele!! Ma gandesc serios ca ori nu mai cumpar carti (probabilitatea e foarte, foarte mica) ori trebuie sa investesc in ceva rafturi, mobila cu scop sigur si precis. Dar la anul cu astfel de propuneri, acum incerc sa ma bucur de luna cadourilor, sa trec mai usor de frigul care se prefigureaza si sa ma relaxez cat mai placut acasa.
Voi ce mai cititi? Ce ganduri aveti pentru 2013? Ce credeti ca n-ati facut inca si nu vreti sa ratati?

P.S.: Aici sunt niste poze cu rezervele livresti. Scuzati calitatea fotografiilor, aparatul nostru nu e foarte performant.
carti1carti3carti4carti2
In plus, vreau sa fac o scurta referire la concursul lui Sorin. Aveti aici ocazia sa castigati nu mai putin de 16 volume ale Enciclopediei Britanice. Eu, una, nu le am, cred ca ar fi utile si pentru mine, si pentru restul familiei. Va tenteaza? Eu deja m-am inscris si cine stie, poate castig. Bafta tuturor!

21 de gânduri despre &8222;Planuri de viitor&8221;

  1. andreea toma zice:

    Credeam că sunt eu nebună de cumpăr cărţi fără să mă pot opri, fără să mai am unde le pune, dar acum m-am liniştit, dacă mai fac şi alţii la fel.🙂 Am ochit deja în rezervele tale vreo două cărţi pe care le doresc şi eu. Ce să facem dacă sunt atât de multe care ne tentează? Ştiu că timpul nu ne ajunge, că multe din cărţi vor aştepta mult până să le vină rândul, dar…. Totuşi, eu zic că e bine să fie acolo, cât mai diverse, să ne putem alege ce dorim în funcţie de starea de moment.

    • Roberts zice:

      ce carti de la mine iti fac cu ochiul?:) in rest, eu gandesc ca tine, sa fie acolo, ca in mod sigur le-oi citi la momentul potrivit. bafta si tie si mult spor in 2012 si 2013!:)

  2. Sorin-Lucian Berbecar zice:

    „Văduvă pentru un an” e cu copertă galbenă? așa reiese din poza ta. Sau numai cotorul e galben? Eu am văzut-o în catalogul rao cu copertă albă.

    Puține titluri le recunosc, autori știu ceva mai mulți totuși. Văd acolo „Povestea lui Lucy Gault” (o am și am citit-o) și mai văd ceva ce vreau și eu, numai că nu mi-a ajuns bugetul: „Visul lui Joy” al Lisei See.

    Planuri? Am în plan să îmi cumpăr cât mai multe cărți și să citesc și mai multe!!!
    Nici eu nu mai am loc în bibliotecă așa că am început să pun în cutii cărțile vechi, cărțile de copii, cărțile de povești, cărți din timpul școlii. Încă nu mi-au sosit toate coletele de la black friday și mă tot frământ să găsesc și acelor cărți ceva spațiu. Voi vorbi pe blog când le am pe toate. Între timp au fost prin Kaufland cărțile roșii de la Adevărul la 6,5 lei și cele de la Jurnalul la 4,5 asa că mi-am luat și eu câteva. Dar și pe Adevărul Shop sunt la reducere, atât cele roșii cât și cele verzi.

    De spațiu nu mă tem prea tare totuși, căci anul viitor terminăm casa cea nouă unde am deja proiectat o bibliotecă-birou de 15mp. Înafara de rafturi din tavan până în podea și de un birou, nu va avea alt mobilier. După așa o investiție va mai trebui doar să găsesc resursele necesare achiziționării unor noi volume.

    Wow cât am vorbit/ scris. Se vede că am formație de filolog :))

    • Roberts zice:

      La „Vaduva pentru un an” cotorul e galben, copertile cu alb mai mult. si e luata de la Rao:)
      te felicit sincer pentru casa voastra cea noua, aceasta este o mare realizare! „Visul lui Joy” o am si eu, am castigat-o la un concurs de pe blogul Simonei simsin’s world. in rest, in mod clar esti un filolog:)) imi place cum vorbesti si cum scrii dar cred ca n-o fi numai din cauza educatiei, o fi si ceva nativ, nu?:)

  3. Andra :) zice:

    Wow, da ai de lucru, nu glumă🙂

    Şi eu am un teanc de cărţi care aşteaptă cuminţi şi parcă se înmulţesc pe zi ce trece. Multe sunt despre alimentaţie sănătoasă, dar deocamdată am făcut o mică pauză de la ele, am avut chef de ceva poveşti, de literatură. Acum mai am puţin din Câmpul electric, iar următoarea pe listă e Recviem pentru un vis, ambele împrumutate de la Schimb de cărţi.

    În ultimul timp mi-am propus să nu mai cumpăr aşa multe cărţi, mai dau, mai iau cu împrumut, că altfel ar trebui să-mi iau bibliotecă nouă😀

    • Roberts zice:

      din pacate, eu nu mai dau cu imprumut, am luat cateva tzepe si am pierdut cateva carti dragi mie. si acum ma oftic:( asa ca prefer sa le cumpar, haine si cosmetice minimum necesar, dar macar am ce citi. pentru mine, este metoda cea mai buna de relaxare si de evadare din cotidian. se pare ca si pentru tine:)

  4. melanietoulouse zice:

    îmi plac gusturile tale literare, heteroclite…🙂 pe-aci, „tabletele”-s la moda, cum poti descarca mii de carti pe ele… si Zoé Valdès(La eternidad del instante) a fost tradusa?…🙂 E recunoscuta si apreciata, e generatia mea, traieste-n Franta din ’95, dupa ce-a parasit Cuba comunista definitiv… s-au tradus si poemele ei?

    • Roberts zice:

      Draga Melanie, si pe-aici foloseste lumea tabletele si e-readere, problema e ca eu nu ma pot rupe de bucuria de-a sta comod in pat si-a citi o carte….sunt destul de conservatoare in acest sens…un rac adevarat…cat despre Zoe Valdes, a aparut „Eternitatea clipei” pe care eu am luat-o la un pret modic dintr-un anticariat. despre poeme nu stiu nimic si n-am gasit nici o traducere de-a lor in librariile autohtone. Melanie, ce ti-ai propus pentru 2013?:)

      • melanietoulouse zice:

        same here: am oroare de tablete, desi sunt utile, cum poti încarca „tone” de carti în ele…🙂 nu-s „raca”, ci Cappy, zodia complementara a racilor, deci concreta, practica, pragmatica, îmi place sa ating, sa simt, sa pipai…🙂 Daca n-ai gasit poemele, probabil ca nu s-au tradus înca.
        – – –
        pentru 2013?… sanatate, în primul rând, caci restu’ va urma… deja la sfârsitu’ lu’ decembrie si-apoi prin februarie-2013…😉
        ===
        Sanatate si numa’ bine, azi si mereu…

  5. Hapi zice:

    Imi place sa cumpar carti dar din pacate unele raman necitite pana la urmatoarea vizita in Ro pentru ca nu apuc sa citesc cat imi propun. Ma atrag mai mult studiile medicale noi, istoria religiilor, psihologie iar beletristica e cam la urma.
    Nu car cartile dupa mine pentru ca sunt grele, e clar , asa ca ma asteapta cuminti timp in care eu citesc online si le duc dorul
    In Germ cartile sunt mult mai scumpe decat in Ro si rar gasesc reduceri la ce ma intereseaza pe mine.

  6. bibliodevafiliala3 zice:

    Eu am scris despre o parte dintre cărţile pe care le-am achiziţionat la Salonul Editurilor Hunedorene şi pe care intenţionez să le citesc. În afară de cele cumpărate sunt cărţile pe care le împrumut de la bibliotecă. Sunt multe titluri pe lista mea de lecturi. Este descurajant puţin faptul că timpul de lectură mi s-a diminuat puţin în mare parte din cauza blogului pe care îl scriu, dar şi a problemelor inerente care apar zilnic atât la servici cât şi acasă. Am cumpărat cărţi şi de la Gaudeamus, Anticariatul virtual şi de Black Friday. Pe moment sunt angrenată în inventarul Filialei nr. 3. Ulterior fac predarea gestiunii şi voi reveni la locul meu de muncă anterior (catalogarea şi prelucrarea colecţiilor). Voi scrie, însă, pe mai departe blogul acestei filiale. Mi-e drag s-o fac. Şi mă bucur că am găsit oameni deosebiţi care mă citesc, aşa cum eşti şi tu. În rest încerc să nu fac planuri foarte mare de viitor pentru că din experienţă ştiu că ele se pot schimba fără voia noastră.

  7. Gabriel zice:

    1) nici eu nu imprumut carti. si nici nu iau cu imprumut.
    2) ai citit Harta cerului & Harta timpului? vreau parerea ta. eu am tot ezitat in a le cumpara
    3) si eu cumpar foarte multe carti. chiar prea multe. cred ca am peste 200 in asteptare
    4) eu mi-am cumparat biblioteci Billy de la Ikea. am 3 biblioteci. si vreo 500 de carti. poate 600.

    • Roberts zice:

      n-am citit inca Harta timpului&Harta cerului. Mi-amintesc ca le-am gasit la reducere pe elefant si nu m-am putut abtine. acum citesc „Orlando” si e o adevarata provocare (in sensul bun). din pacate, inaintez destul de greu pentru ca V.Woolf scrie dens si in metafore. sa vedem ce panuri e viitor ai tu:)

  8. Povestile Mele zice:

    Ce ma bucur atunci cand dau peste oameni care mi se aseamana… In privinta bibliotecii, eu sufar cumplit – cartile mele zac pe unde apuca, vorba ta. La mine e un dulap in care sunt cateva rafturi cu carti, altele cu obiecte casnice; multe carti, si citite, si necitite sunt pe la mama pe acasa, raspandite si ele pe unde am avut loc. Si asta pentru ca tot acumulez si astept sa le vina randul tuturor cartilor achizitionate.
    Nici pe mine nu ma bate gandul la vreo „tableta” – prefer mirosul si „pipaitul” cartilor, intoarcerea paginilor etc – cred ca e vorba un pic si de generatii; cred ca suntem apropiate ca varsta.
    Vaduva pentru un an tocmai am terminat-o de citit, Vanatorii de zmeie (si Splendida cetate…) le-am citit mai de mult si m-au super-impresionat, Lisa See la fel, Harta iubirii e draguta, iar de Murakami – mi-am exprimat deja admiratia.

    • Roberts zice:

      waw, esti o citittoare inraita! ma bucur ca ne cunoastem, chiar si asa, doar pe net. iti voi urmari blogul si ma voi inspira din lecturile tale. pana atunci iti doresc un 2014 bun, cu relaxare si inspiratie in tot ceea ce faci!

Lasă un răspuns

