Leapsa cartilor la sfarsit de vara

Am primit, mai exact am preluat-o eu de la Sorin, o leapșă care inventariază cărțile pe care le-am citit în vacanța ce a trecut.

1. Care este cea mai bună carte pe care ai citit-o în vacanță?
Mi-e cam greu sa precizez, mi-au placut mai multe. Ma bucur de intalnirea cu Paul Auster („Invizibil” si „Sunset Park„) si ca l-am redescoperit pe John Steinbeck cu „Perla„. As da, totusi, un plus romanului „In salbaticie” de Jon Krakauer care m-a impresionat si mi-a oferit o altfel de viziune asupra vietii.

2. Care este cea mai frumoasă copertă a unei cărți citite vara asta? (titlu + imagine)
„Sa nu ma parasesti” de Kazuo Ishiguro. (voi scrie despre ea)

3. Câte cărți ai citit vara asta?
Asta-i o intrebare grea. Stiu sa numar(!) dar unele carti le-am inceput si inca nu le-am terminat, la altele m-am impotmolit si m-am oprit…Oricum, consider ca nu conteaza prea mult cat citesti, ci, mai ales, ce citesti si cu ce ramai, cat de mult te influenteaza si te ating.

4. Câte cărți ți-ai propus să citești vara asta?
Nu citesc propunandu-mi un anumit numar de carti. Niciodata n-am facut-o si nu cred ca ma voi razgandi nici in viitor.

5. Ce carte sperai să citești în această vară și nu ai reușit?
„1Q84” – Haruki Murakami. Am citit atatea recenzii, pareri, articole pozitive incat chiar vreau sa citesc aceasta trilogie. Inca n-am apucat.

6. Ce serie ai terminat vara asta?
Nici una. Cum spuneam mai sus, as fi vrut „1Q84″…..

7. Ce carte citită vara asta nu ți-a plăcut?
Nu pot spune ca nu mi-a placut in totalitate vreo carte. Am renunt la finalizarea unora pentru ca ma plictiseau sau nu erau genul meu, dar e mult spus ca nu-mi placeau in totalitate. In schimb, pot afirma ca m-au dezamagit cateva, aveam asteptari mari si cred c-au fost supraestimate.

Leapșa merge mai departe, cine doreste o poate prelua.

5 gânduri despre &8222;Leapsa cartilor la sfarsit de vara&8221;

    • Roberts zice:

      mie mi-a placut! si, da, ai dreptate, inca imi place mult sa citesc, ma regasesc si evadez in egala masura! poate, cine stie, apuc sa citesc si vreo carte scrisa de tine:D, cred c-ai avea succes:)

      • Hapi zice:

        Da, asta am spus ca intr-adevar coperta e foarte reusita
        Fructitza….m-am trezit asta noapte la 3 si m-am gandit la asta 🙂
        As scrie dar cu totul altceva decat ce scriu pe blog. Poate intr-o zi, daca Dzeu vrea 🙂

Lasă un răspuns

