(Aproape) 9 luni

In ianuarie 2012 m-am apucat de scris aici. Acum ma simt tare bine. Nu stiu daca scrisul imi da aceasta stare cat faptul ca merg inainte. E o activitate care mi se potriveste, care ma implineste si-mi da incredere in mine. Multa lume (inca) citeste si intrand cu pasi nesiguri in lumea aceasta, a cititorilor pasionati, realizez ca stiu atat de putine dar ca ma pot instrui. Si aflu de oameni buni care nu-si pierd timpul cu manele si telenovele, oameni care accepta faptul ca stiu putine, oameni modesti care recunosc munca si talentul altora. Alaturi de ei imi inchei ziua zambind si stiu ca pot continua chiar daca gresesc sau ma simt descurajata. Cu aceasta bucurie si cu putere am ajuns la al 75-lea post. Nu e foarte mult dar n-am renuntat si nici n-am de gand. Va multumesc tuturor si fiecaruia in parte pentru gandurile frumoase, pentru incurajari si pentru ca simt ca am castigat niste prieteni.

Pentru ca Fructitza e un blog despre carte&film am realizat aici un fel de index cu lecturile care m-au insotit in ultimul timp. Unele m-au fermecat, altele mai putin, dar impreuna am petrecut ceva timp impreuna. Fiecare dintre ele a lasat o urma in sufletul meu.

A

Alergind ca apucatii” – Augusten Burroughs

Al cincilea copil” – Doris Lessing

Annabel” – Kathleen Winter

B

Britannia Road 22” – Amanda Hodgkinson

„Bastarda Istanbului” – Elif Shafak (in derulare)

C

„Culoarea sentimentelor” – Kathryn Stockett

„Casa spiritelor” – Isabel Allende

Ceaunul” – Kiyoko Murata

Certitudine” – Madeleine Thien

D

Din virful degetelor” – Sarah Waters

Dinti albi” – Zadie Smith

Declinul” – M.J.Hyland

„Despre dragoste si umbra” – Isabel Allende

E

„Eva Luna” – Isabel Allende

F

„Fabrica de matase” – Tash Aw

Fiul cuvintelor” – Iris Murdoch

„Fiica groparului” -Joyce Carol Oates

„Fata cu picioare de sticla” -Ali Shaw

G

H

„Hotel New Hampshire” – John Irving

Harta lumii nevazute” – Tash Aw

I

„Ion” – Liviu Rebreanu

Insula de sub mare” – Isabel Allende

„Intre zi si noapte” – Henriette Ivonne Stahl

Invizibil” – Paul Auster

„Ines a sufletului meu” – Isabel Allende

J

K

L

„La rasarit de eden” – John Steinbeck

„Lumea vazuta de Garp” – John Irving

„La umbra rodiului” – Tariq Ali

M
Marea casa” – Nicole Krauss

„Middlesex” – Jeffrey Eugenides

„Micul prieten” – Donna Tartt

Memoriile unei supravietuitoare” – Doris Lessing

„Mananca, Roaga-te, Iubeste” – Elizabeth Gilbert

Mostenirea Boleyn” – Philippa Gregory

Mostenitoarea taramului pierdut” – Kiran Desai

N

O

Ora albastra” – Alonso Cueto

P

„Portret in sepia” – Isabel Allende

Perla” – John Steinbeck

„Placerile barbatilor” – Kate Williams

„Povestirile Evei Luna” – Isabel Allende

„Paula” – Isabel Allende

Poarta coliviei” – Katie Hickman

„Pacientul englez” – Michael Onddatje

„Profesoara de pian” – Janice Y.K.Lee

„Pina te voi gasi” – John Irving

R

Regina alba” – Philippa Gregory

Regina rosie” – Philippa Gregory

Razboiul homarilor” – Elizabeth Gilbert

S

Surorile Boleyn” – Philippa Gregory

Sa tai in piatra vie” – Abraham Verghese

Sinuciderea fecioarelor” – Je ffrey Eugenides

„Si am spus Da. O poveste de iubire” -Elizabeth Gilbert

„Sarbatoarea tapului” – Mario Vargas Llosa

Se numea Sarah” – Tatiana de Rosnay

Sunset Park” – Paul Auster

„Sa nu ma parasesti” – Kazuo Ishiguro (aproape de final)

T

U
Un barbat intra in camera” – Nicole Krauss

V

Veghea” – Sarah Waters

Violul. O poveste de iubire” – Joyce Carol Oates

X

Y

Z
Zarva in livada de guave” – Kiran Desai

W

Stau cuminti pe raft: „Harta iubirii” – Ahdaf Soueif, „Istoria secreta” – Donna Tartt, „Vaduva pentru un an” – John Irving, „Intriga matrimoniala” – Jeffrey Eugenides, „Povestea lui Lucy Gault” – William Trevor, „Discursul regelui” – Mark Logue si Peter Conradi, „Disparitia lui Esme Lennox” – Maggie O’Farrell, „Opiniile unui clovn” – Heinrich Böll. Mi-as dori „Doamna apelor” de Philippa Gregory, „Gradina placerilor lumesti” – Joyce Carol Oates, „In tara lui Dumnezeu” – Tatiana Niculescu Bran si „In salbaticie” de Jon Krakauer. Asta doar gandindu-ma rapid….Va astept cu sugestii (de lectura dar si de film, timp liber, relaxare, orice va face placere)!

19 gânduri despre &8222;(Aproape) 9 luni&8221;

  1. Angela zice:

    cautam infomatii despre „disparitia lui esme lennox” si am dat de tine🙂 zambeam pentru ca acum te „cunosc”. revin cu o parere sa-ti spun daca a meritat asteptarea😛

      • Angela zice:

        Iulia, am revenit cu un raspuns. Am termint de cateva zile „Disparitia lui Esme Lennox” si mi-a placut. Nu m-a impresionat, dar cumva reuseste sa ma castige pentru ca iti trezeste curiozitatea unor evenimente. Cand primesti si explicatiile, te enervezi si astept…. si citesti… si astepti. Pana la urma concluzionezi ca a meritat lecturarea:)

      • Roberts zice:

        eu inca n-am citit-o, dar daca tie ti-a placut ma indeamna si pe mine. acum tocmai am terminat „Intriga matrimoniala” (superba) si am inceput „1Q84” care ma captiveaza. multumesc de raspuns, o sa ajung si eu la „Disparitia lui Esme Lennox”:)

Lasă un răspuns

