Leapsa cinefila: gazeta actorilor in rol de gazda

Cu ceva timp in urma am primit de la Anzhela o leapsa diferita: ce actori frumosi si talentati am lua acasa. Doar gandul m-a facut sa mi se-nvarta neuronii, sa zambesc usor tampa la cate posibilitati erau. Dupa ce m-am linistit nitel, am facut tot felul de clasamente, categorisiri,departajari si desi simt ca i-am nedreptatit pe unii (10 locuri e putin la cate posibilitati exista) am ajuns la urmatoarea varianta:

10. Patrick Dempsey – pentru iubitoarele (deloc putine) ale serialului Grey’s Anatomy e inutil sa dezvolt teoria. Carismatic, increzator, privire albastru-metalizata, usor increzut si dar si medic talentat , nu l-am putut ocoli. E genul care arata mai bine o data cu trecerea anilor si sper s-apuc sa-l vaz inca mult timp de-acu incolo.
9. Jonathan Rhys-Meyers – actor si model irlandez, l-am descoperit in „Dinastia Tudorilor”. Cred ca rolul acela i s-a potrivit la fix. Intre timp are ceva probleme cu bautura, ii plac pastilele si chiar a ajuns la tentative de sinucidere. Nu prea inteleg de ce. Este un actor talentat, arata bine, e sexy, plin de pasiune…care-i problema?
8. Ralph Fiennes – poate nu neaparat o frumusete tipica, dar e genul de englez interesant care nu trece neobservat. Mi-a placut mult in „Pacientul englez”, „The Reader” si in „The Constant Gardener”.
7. Keanu Reeves – pana sa-l vad alaturi de Sandra Bulock in „Speed” – Cursa infernala, nu auzisem de el. De atunci, l-am urmarit in mod constant si am reusit sa vad inclusiv „Matrix” (care nu, nu e genul meu). Inutil sa mentionez ca in „Sweet November” mi-a provocat lacrimi abundente si o gama larga de emotii….
6. Tom Hanks – memorabil in „Philadelphia”, „Forest Gump”, „Saving Private Ryan” si „The Green Mile”. Cred ca fost foarte bine ales iar rolurile i s-au potrivit. Carismatic, sigur pe sine, talentat si un chip care nu trece neobservat.
5. Robert Redford – inalt, blond, ochi albastri si constitutie atletica. Actor, regizor si producator, cunoscut pentru promovarea filmului independent si pentru protectia mediului. Greu de ignorat. E de-ajuns sa ma gandesc la pelicule ca „Ordinary People”,”The Last Castle” sau „Out of Africa” ca sa stiu de ce e unul din marii mei favoriti.
4. Sean Penn – poate nu inzestrat cu un fizic de exceptie, dar un actor neconformist, complet si greu sa-i contesti faima si calitatile actorisesti. E de-ajuns sa fi vazut „Mystic River” sau „21 Grams” ca sa devii fan infocat.
3. Sean Connery – o prezenta greu de ignorat, un barbat carismatic si cu mult farmec. Nici nu stiu cu ce sa incep vis-a-vis de filmele in care a jucat….As dori totusi sa mentionez „The Hill” (1960), „The Name of the Rose” (1986) si „Finding Forrester” (2000).
2. Al Pacino – cine nu-l stie pe actorul Al Pacino? O voce inconfundabila, o prezenta vulcanica, un om-spectacol care starneste emotii indiferent ce fel de rol interpreteaza. Un maestru unic, devotat, un actor care te poate face sa iubesti cinematografia…”88 Minutes”, „The Godfather” si „The Recruit” sunt doar primele 3 filme pe care le-as recomanda cu incredere oricarui pretentios!
1. Denzel Washington – marea mea slabiciune si incontestabil, number one in acest moment! Un actor echilibrat, o prezenta care transmite trairi si inteligenta, un om modest (am urmarit cateva din interviuri) dar perfectionist si fara sa faca rabat in cariera. „Man on Fire”, „Jon Q” sau „The Taking of Relham 123” sunt doar cateva pelicule in care-l puteti vedea/revedea si care pe mine m-au fermecat.

Acum, dupa ce am afisat alegerile, constat ca zece pozitii sunt prea putine, sunt multi actori dragi mie care nu se regasesc aici. Dar e un top de numai 10 locuri!!!!    Cine doreste poate prelua aceasta leapsa, sunt curioasa ce preferati aveti, cine va da batai de inima si va atinge sufletul indiferent ca-i vorba de-o drama, thriller sau comedie! Oare ce vor spune Maria, Hapi, Rontziki, Bibliodevafiliala3,Antoaneta, Bibliophile, Serena, Mihaela, Mihaela Anghel, Sorin?

13 gânduri despre &8222;Leapsa cinefila: gazeta actorilor in rol de gazda&8221;

  1. Sorin-Lucian Berbecar zice:

    Cum altfel aș putea răspunde la o leapșă primită de la prietena mea, decât pozitiv? :))
    Inițial mă gândeam că nu s-ar potrivi cu tema generală a blogului meu, dar… am găsit soluția potrivită; ehh, nu zic mai multe, vedeți când o rezolv :))
    Nu m-ar deranja deloc un top cu zece actori (poate doar limitarea la un nr de 10 așa cum ai zis și tu) pentru că sunt mulți pe care îi apreciez și îi am ca modele, însă și mai mult mi-ar plăcea să realizez un top cu 10 actrițe. Am voie? 😉

    • Roberts zice:

      sigur ca da:) eu am primit-o cu actorii barbati, dar circula pe bloguri si varianta cu actritele:D astept sa-ti vad preferatele, sunt sigura ca ma vei surprinde:)

  2. Hapi River zice:

    La mine Mc Dreamy ar fi pe locul 1. Deci locul 1 il acord vestitului neurochirurg
    Locul doi merge la Christian Bale
    Locul 3 -Johnnie Deep dar nu in filmul alacu Jurnalul iubitorului de rom. Imi venea sa-l strang de gat si nu din iubire! A fost boring
    Locul 4 tipul ala din orasul ingerilor- Nicolas Cage 😀
    Locul 5…..Dr House of course
    Si cam astia merita nominalizati la mine

    • Roberts zice:

      offffffff, uite ca de Nicolas Cage uitasem:(( observ ca super-mediatizatii nu prea apar in preferintele blogeritzelor, ma refer acum la Brad Pitt de exemplu:)

      • Hapi zice:

        E frea „fumat” Brad Pitt
        Imi place dar …..ce-i prea mult strica
        Cel mai bun rol al lui din punctul meu de vedere – rolul in care-l admir pe barbatul sexy e Meet Joe Black.

  3. Mihaela Alexandrescu zice:

    Acum nu mai simt nevoia sa iau niciun actor acasa insa pe vremuri (cand eram prin facultate si putin dupa ce-am terminat) imi batea inima pentru:

    1. Matt Czuchry (Logan din Gilmore Girls)
    2. Ed Westwick (Chuck din Gossip Girl)
    3. Robert Buckley (Kirby din Lipstick Jungle)

    Asta ca actori care mi se parea ca arata foarte bine si pe atunci aia i-as fi luat acasa … nu sa joace vreun rol :)))

    Ca actori extraordinar de talentati si carismatici … ai facut tu deja lista si pentru mine.

  4. Maria zice:

    …numai cand am vazut post-ul am inceput sa zambesc prosteste!! Sunt total de acord cu tine in legatura cu Ralph Fiennes si sa nu-l uit pe Jonathan Rhys Meyers. Sunt plina de entuziasm acum, maine vreau neapratat sa raspund la leaspa 🙂 🙂 🙂

    • Roberts zice:

      ce ma bucur!!! eu am fost foarte implicata in scrierea acestui post!:D sa vedem ce favoriti ai tu, cred ca fiecare e cu talentatii ei frumusei …aaaasteeeeptttt!:)

  5. bibliodevafiliala3 zice:

    Şi mie îmi plac toţi din lista ta. McDreamy ar fi undeva mai sus în preferinţele mele de top.
    Eu aş înlocui pe Jonathan Rhys-Meyers cu Alain Delon. Mi-a plăcut atât de mult în Rocco şi fraţii săi, sau în Clanul sicilienilor. ba chiar şi în Zorro şi Laleaua Neagră.
    Ar mai fi, dar nu ştiu unde l-aş pune pe Liam Neeson – care mi-a plăcut în toate rolurile lui, mai ales cele de acum, de la maturitate. La fel, cred că am preferinţe mai ales pentru filmele în care a jucat Sean Connery din 1990 încoace.
    Robert Redford este un actor şi regizor foarte bun. Mi-a plăcut în aproape toate filmele pentru că joacă admirabil. Aş avea o preferinţă, mică, pentru Desculţi în parc (adaptarea comediei lui Neil Simon, Barefoot in Park) pentru că este cea mai optimistă povestea de dragoste în care a jucat. Ştiu că a făcut multe filme grele, mi-a plăcut şi ecranizarea Out of Africa / Departe de Africa (care este, pentru mine, singurul film ce bate cartea- pentru că mi-a fost greu să citesc cartea, dar filmul este o încântare) sau The Horse Whisperer (unde este şi regizorul ecranizarii cărţii lui Nick Evans – Îmblânzitorul de cai).
    Pe Al Pacino îl îndrăgesc pentru Parfum de femeie, sau pentru rolul Shylock din Merchant of Venice (unde joacă, cred, cel mai bun Shylock pe care l-am văzut) şi, bineînţeles, pentru Avocatul diavolului.
    Mi-a plăcut mult actorul Tom Welling (puţin necunoscut pentru că deşi a jucat un rol celebru, mulţi ani de zile, a fost doar un rol într-un serial – Smallville- rolul lui Clark Kent / Superman). Îmi place cum arată, cum şi-a jucat rolul şi pentru că este familist.
    Tom Hanks – excelent în rolurile lui de la Big până la Saving private Ryan m-a emoţionat în Forest Gump, dar mai ales în Cast Away. A fost un film greu, a jucat aproape singur cu o minge şi a fost cu toate astea atât de palpitant că n-am ştiut cum a trecut timpul.
    Keanu Reaves îmi place şi mi-a atras atenţia din filmele de acţiune Speed şi apoi in Constandine sau Matrix, dar ca şi ţie mi-a plăcut foarte mult în Sweet November.
    Mi-a plăcut şi pentru cum a jucat şi pentru cum a arătat – Paul Newman. Am iubit Lunga vară fierbinte sau Cineva acolo sus mă iubeşte, Luke mână rece, Culoarea banilor sau Cacealmaua (unde a jucat cu Robert Redford). Ochii lui perfect albaştrii erau minunaţi şi iubirea pentru Joanne Woodward a fost memorabilă (partenera lui din Lunga vară fiebinte şi ulterior soţia sa).
    Cred că am trecut de 10 actori. Cumulez doi într-unul 🙂
    Mi-a plăcut răspunsul tău. Cred că eu ar trebui să-mi fac un blog personal. Dar spun asta de atâta timp şi nu reuşesc să îmi fac timp să fac asta, apoi mai trebuie să şi scrii în el …. Sper să nu te deranjeze că m-am întins atâta la tine.

  6. Roberts zice:

    si eu cred ca ar trebuie sa-ti faci un blog al tau:) nu ma deranjeaza deloc, chiar imi place ca/cum/cat scrii dar cred ca ai avea succes si daca n-ai lucra in echipa. plus ca ai putea atinge si subiecte mai….sensibile. in alta ordine de idei, nu-mi vine sa cred ca am uitat de Alain Delon si de Paul Newman:(( – semn de batranete. chiar nu stiu cum de i-am omis, Alain Delon era chiar printre primele locuri. iti multumesc de trecere si de comentariul detailiat, mi-ai amintit de anumite pelicule si chiar mi-am propus sa le revad.:)

  7. Angela zice:

    foarte frumoase alegerile! cred ca am omis sa te nominalizez la leapsa cu actritele preferate, dar poti sa o preei si pe aceea pentru ca sunt curioasa si de raspunsurile feminine :P. stiam ca o sa-l ai pe Dempsey, dinainte de a vedea lista :))) avem cativa actori in comun 🙂 de la tine l-as imprumuta pe Ralph Fienees… spre rusinea am uitat sa-l trec in lista…. felicitari pentru lista

Lasă un răspuns

