„Something borrowed” – 2011

Poster *Regia: Luke Greenfield;
* Cu Kate Hudson, Ginnifer Goodwin, John Krasinski;
* Gen film: Comedie, Dramă, Romantic, Dragoste.

Filmul acesta nu este o capodopera a cinematografiei. Asta-i clar si prea evident. Dar nu-i nici un rebut total, un film pe care sa te chinui sa-l termini si sa-ti para rau de timpul pierdut. Povestea celor doua prietene din copilarie care parca nu mai sunt atat de bune prietene dupa ce adevarul iese la iveala, m-a amuzat si m-a deconectat. Nu-i de neglijat nici faptul ca apare si tanarul frumos, educat, si bogat pe deasupra care e pe cale sa se casatoreasca cu una dar isi da seama ca e (inca) indragostit de cealalta.

Povestea incepe cu cativa ani in urma cand Rachel (Ginnifer Goodwin) este colega la facultate cu Dex. Orele de studiu ii apropie oarecum dar sosirea neasteptata a lui Darcy (Kate Hudson) in oras  strica vraja posibilei idile si este punctul de plecare in relatia Dex-Darcy. Povestea de dragoste a celor doi, atat de diferiti ca preocupari si ca IQ, este incurajata tacit de Rachel, fata buna care stie ca Darcy vede si obtine ceea ce-si doreste.  Cei doi formeaza un cuplu stabil, sunt pe cale sa-si puna pirostiile si totul ar fi decurs liniar daca Rachel nu s-ar fi ametit prea mult de ziua ei si n-ar fi sfarsit in pat cu Dex. E greu sa spui prietenei tale cele mai bune ca flirtezi cu logodnicul ei, ca tocmai ai o aventura cu el si ca simti ca el este mai potrivit pentru tine decat pentru ea. Sfarsitul pelicului aseaza lucrurile in mod previzibil, Rachel si Dex raman impreuna iar frumoasa Darcy depaseste usor faza de victima. In fond, ea isi inselase posibilul viitor sot si este insarcinata cu Marcus, un amic comun si un fel de pierde-vara din anturajul lor.

Filmul cucereste nu prin trairile intense sau prin relevarea unor mari adevaruri. Dimpotriva. Este un film usurel si nici nu se vrea altceva. Eu l-am vazut cu placere pentru ca are replici haioase, Kate Hudson e irezistibila in rolul fetei superficiale dar care stie ce vrea si crede ca totul i se cuvine. Pe de alta parte, Ginnifer Goodwin, avocata de 30 de ani dar care arata ca o fetiscana de 18, transmite mesajul: trebuie sa lupti pentru ceea ce vrei si trebuie sa stii ceea ce-ti doresti in viata. Chiar daca asta implica uneori sa-ti tradezi cea mai buna prietena, sa ravnesti la iubitul alteia si  sa renunti la clipele frumoase din trecut pentru un viitor incert.

9 gânduri despre &8222;„Something borrowed” – 2011&8221;

  1. Angela zice:

    initial l-am vazut pe calculator. difuzat in premiera la tv, am vrut sa-l vad din nou. poate faptul ca l-am revazut cu placere, imi confirma ce ai spus tu: un film usurel. nu mi-a placut deloc personajul Dex si nici actorul ales 🙂

    • Roberts zice:

      dap, ce barbat e asta care nu stie sa aleaga si penduleaza intre 2 prietene?:D In plus, actorul nu m-a atins in nici un fel desi fizicul il ajuta….

  2. bibliodevafiliala3 zice:

    N-am văzut filmul, poate acum, cu recomandarea asta să mă uit, într-o duminică după-masa. 🙂 Pe Ginnifer Goodwin am văzut-o recent în Once upon a time. Kate Hudson nu îmi prea place, dar mă gândesc că rolurile ei sunt de aşa natură.

Lasă un răspuns

