„Si maine e o zi”

De cateva zile am o perioada mai proasta. Cineva drag mie nu mai e cu noi.
Neasteptata disparitie. Dureroasa. Socanta. Si, totusi, trebuie sa gasesc puterea
de a ma trezi din somn, de a intra in rutina de zi cu zi, de a sta cu familia mea
desi am momentele mele in care ma cufund in jale si ma fortez sa nu mi se vada
lacrimile mari din ochi. Si fac asta pentru ca viata merge inainte. Expresia e sablon,
nimic nou sub soare, dar e perfect adevarat. Trebuie sa-mi intru-n ritm, sa depasesc
momentul dar asta nu inseamna ca uit. Poate doar durerea va fi mai mica
si ma voi impaca cu gandul pierderii ireversibile. Si maine poate-mi va fi mai usor.

lacrimi

In acest context am citit cuvintele domnului Aurelian Silvestru
care mi s-au parut perfect adevarate si cu care vreau sa incep ziua de maine:
În fiecare dimineaţă, te ridici din pat şi te gândeşti la ziua care vine. Eşti liber.
Eşti un creator şi poţi alege. Ai dreptul să-ţi croieşti destinul cum îţi place.
Este viaţa ta. Poţi să-i conferi un alt sens. Poţi merge pe un alt drum.
Poţi… Dar ştii cum procedăm de obicei? Marea majoritate dintre noi alege drumul
obişnuit, drumul bătătorit de alţii! Ne temem de necunoscut, de nou, de luptă
şi trecem peste şansa de a fi ca El. Aşa rămânem o posibilitate nerealizată…
Vine o zi, însă, când priveşti înapoi şi atunci auzi glasul copilului din tine
care te întreabă: “De ce n-ai riscat? De ce nu ai crezut în minunile pe care
ai fost în stare să le săvârşeşti?” Iar tu nu ai niciun răspuns.
Şi doar asculţi, înfrânt, cum plânge trist copilul pe care l-ai ucis în tine
…”
Aurelian Silvestru

2 gânduri despre &8222;„Si maine e o zi”&8221;

Lasă un răspuns

