A venit iarna!

Nu stiu cum e prin alte parti dar mai prin toata Romania ninge.
Si ninge, nu gluma….Ne-am obisnuit atat de mult cu vremea frumoasa,
incat acum ni se pare usor exagerata aceasta reactie a iernii. Si nu numai
noua, ci si dragilor de primari care, inca o data, au fost prinsi pe picior gresit
incat iar nu se poate circula, iar sunt zone fara lumina, iar copii care
nu pot ajunge la scoala. Nu stiu cati romani vor mai putea sa protesteze,
nu stiu Basescu cat mai rezista, nu stiu ce asteapta Boc, dar stiu
ca va ninge abundent, ca va bate vantul si ca va fi zapada la greu.
Revenind, noi ne-am facut curaj si toate 3 fetele cochetele am iesit
la o partida de joaca afara. Ne-am dat cu saniuta, ne-am batut cu zapada,
ne-am udat din cap pana-n picioare si timp de-o ora am uitat de tot si toate.
Inainte de iesire:
Ilinca Oana cu sania ei
Si, aici ne jucam:
fetele pe sanie la joaca

Oana si Ilinca surorile

veselie mare

Dupa iesirea in zapada, eram frante toate trei. Dar dupa masa de seara si-au revenit
surprinzator de bine si n-au adormit inainte de 22.30 – spre disperarea mea.
Sper sa fiu functionala azi….

Sa aveti o zi buna! (cu sau fara zapada)

2 gânduri despre &8222;A venit iarna!&8221;

Lasă un răspuns

