„We need to talk about Kevin”

Conform asteptarilor, au sosit si sarbatorile de iarna (si au si trecut).
Eu, personal, le iubesc, mai ales de cand am copii: imi face infinita placere
sa le fac cadouri, sa merg la serbari (desi ma dispera cantecelele acelea falsate),
sa-i vad intalnindu-se cu Moshu’…si asta-i doar o parte.
Cred ca savurez aceasta perioada deoarece am si ceva timp pentru mine:
imi fac timp sa-mi vad prietenele, sa fac planuri pentru anul ce vine
si, nu in ultimul rand, sa citesc mai mult ca de obicei si sa vad seriale,
filme pana la ore tarzii din noapte.
Filmul care m-a impresionat este „We need to talk about Kevin”.
Am aflat de pe siteul www.cinemagia.ro
ca este nominalizat si la Oscar si atunci l-am cautat pe net
si binedispusa am purced sa-l vad. Dar….surpriza!!!! Filmul nu e
nici vesel, nici cu final fericit, nici nu-tzi sentimentul ca totul
e bine si frumos. Dimpotriva!:(( Avem de-a face cu o mama
care renunta la job cand naste primul copil, pe Kevin, un copil dificil,
plangacios, care-o oboseste peste masura si-o face sa simta „jobul” de mama
istovitor si fara satisfactii. Kevin creste dar nu va niciodata genul de copil
normal: el manipuleaza (mai ales pe tatasu), este rau, capricios , insensibil
si in final ajunge sa-si omoare tatal si sora si sa-si raneasca grav
niste colegi de la scoala – cu un arc de vanatoare!!!
Personal tot filmul am stat in tensiune: personajul mamei, jucat remarcabil de
Tilda Swinton, e singura care realizeaza ce copil rau creste , care-i suporta
toate capriciile si rautatile si care, in final, singura care-l viziteaza
la inchisoare si-l iarta.
Nu stiu daca mi-a placut sau nu filmul, stiu sigur insa ca nu m-am plictisit
si mi-a placut Tilda Swinton (mama) si Ezra Miller (fiul). Vi-l recomand
dar nu daca deja sunteti depresiv sau cu ceva probleme emotionale!

Kevin
Twilda Swinton poster film "We need to talk about Kevin"
Voi reveni cu ceva impresii despre „The help” – 2011

2 gânduri despre &8222;„We need to talk about Kevin”&8221;

Lasă un răspuns

