Despre mine

Pentru inceput vreau sa ma prezint. Iulia este prenumele meu si am facut acest blog la invitatia unei domnisoare – n-am sa-i dau numele acum entru ca nu i-am cerut permisiunea si asa mi se pare corect. Ideea e ca de 2-3 ori pe saptamana intram pe blogul ei ca sa-i citesc articolele despre anumite carti. Uneori mai comentam si eu in limita bunului simt si a cunostintelor mele despre ceea ce scria ea acolo.
La un moment dat m-a invitat sa-mi fac si eu un blog: am fost socata, nu ma asteptam la asa ceva….Dar am rumegat ideea si dupa ceva framantari mi-am zis: de ce nu??
Nu stiu exact ce voi scrie aici, in principiu despre ceea ce citesc si ce simt in general. N-am pretentia ca am studii corespunzatoare dar decat sa impletesc sau sa barfesc la colt de bloc, mai bine scriu…. Nu vreau sa ma intelegeti gresit, impletitul este bun (mai bun decat …drogurile, de xemplu) doar ca nu ma caracterizeaza. Cat despre barfit, toti o facem, e sport national, ocazional si eu practic acest sport dar acest blog n-are nici o legatura cu barfa.

Revenind, vreau sa mentionez ca am absolvit candva Facultatea de Inginerie Mecanica Bucuresti (dar am profesat prea putin), am doua fetite minunate si citesc de pe 7-8 ani. Nu eram genul de copil popular, dimpotriva eram genul grasuna, fara prea mult farmec si atunci cumva am gasit in citit evadarea din cotidian. Eu am crescut in „epoca de aur”, nu erau atatea desene animate, filme, n-auzisem de dvd-uri si notepaduri….nici nu visam la asa ceva, poate doar la o guma poloneza. Asa ca daca-mi dau cu parerea despre anumite subiecte este doar parerea mea personala si neavizata.

Cam atat acum, o sa mai revin si-o sa va vorbesc in viitor despre ceea ce fac.

O seara buna tuturor!

5 gânduri despre &8222;Despre mine&8221;

  1. iog1006 zice:

    asta era si ideea:) adica, cred ca-i placea cum comentam la articolele dumneaei
    si pentru ca eram o prezentza constanta…..imi pare rau ca am pus ghilimelele (tocmai le-am sters)
    dar blogul meu a fost mai mult ideea ei…:)

  2. Maria zice:

    Si eu am inceput blogul meu din cauza ca eram fascinata de altul. Defapt, acel blog este bibliophile iar altul foarte bun este chestii livresti. Multumesc pentru comentariu, iar daca chiar te-ai apucat sa citesti Dagostea Florii-de-Bujor sper sa-ti placa, in mare pentru ca pe langa Philippa Gregory, Lisa See este scriitoarea mea preferata, dar si pentru ca m-am atasat de acea carte si sunt curioasa ce parere ai. Te-am bagat pe blogroll si astept sa apara urmatoarele post-uri.

    • roberts zice:

      ti-am raspuns si pe mail:) dar, continuand aici, citesc acum „Culoarea sentimentelor”, am apoi „Regina alba” pe lista si apoi trec la Lisa Lee cu „Dragostea florii-de-bujor”. Sper sa-mi placa si oricum o sa afli de pe blogul tau! (adica o sa comentez). si eu iti urmaresc blogul cu placere, bibliophile la fel, si am am vreo cateva:)

Lasă un răspuns

